Aktivní diabetik | Pohyb a diabetes

0
Rate this post

Pokud chceme, aby léčba diabetických problémů byla úspěšná, normální cvičení, ideálně denně, by se mělo stát jeho nezbytnou součástí. Přesto je třeba najít optimální úkol elektromotoru. Získání využit k pravidelnému pohybu je obzvláště důležité na začátku pro ty, kteří neudělali nic pro řadu let (nebo let). Je třeba začít velmi pomalu, aby nedošlo k přetížení kloubů, úponky konkrétní protáhl svalové tkáně, a také proto, aby se uspět ještě lépe, omezení činnosti.

Vhodný elektromotor snižuje hodnotu glykémie a také zvyšuje schopnost buněk rafinovat cukr. Snižuje vysoký krevní tlak a stupeň tuků v krvi. Zvyšuje kondici a praktický stav. Navíc má příznivý dopad na mysl a také bojuje proti klinickým depresím.

Základním vodítkem je: cvičení denně

Vhodné fyzické aktivity pro diabetiky starší půl století jsou:

  • procházky (ale rychlostí 4-6 km / h, pokud to wellness umožňuje).
  • Severské procházky (procházky s jedinečnými vycházkovými holemi).
  • Cross fitness instruktor (eliptický instruktor, zejména pro klouby).
    posílení.
  • plavání (není vhodné pro jednotlivce s “diabetickou nohou osoby”).
  • Cyklistika.
  • zaběhat.
  • cvičení s fitball (gymnastické obrovské vyhodit do povětří kolo).
  • aqua aerobik.

Fyzická aktivita by měla trvat nejméně 30 minut, ideálně 60 minut denně. Pokročilí mohou provádět pohybový úkol po dobu asi 45 minut s intenzitou blížící se anaerobnímu prahu.

Nevhodná cvičení pro diabetiky starší půl století jsou:

  • adrenalinové sportovní aktivity.
  • sporty, kde existuje lepší hrozba zranění nebo zranění snížených končetin.
  • dlouhodobá fyzická aktivita (tj. hodiny) – může vyvolat hypoglykémii, která může přetrvávat několik hodin po ukončení cvičení.
  • zdvojené sprinty, které by mohly dodatečně přinést hypoglykémii.

MĚJTE NA PAMĚTI, ŽE JE TŘEBA DBÁT NA TO, ABY SE ZABRÁNILO ZRANĚNÍ A ROZVOJI HYPOGLYKÉMIE JAK BĚHEM, TAK I PO CVIČENÍ!

Ačkoli fyzická aktivita, resp.cvičení je jen jedním ze základních postupů při léčbě obezity a diabetes mellitus 2. je nutné dodržovat konkrétní pojmy, aby se předešlo negativním dopadům. Postupujte podle těchto tipů.

  1. Hypoglykémie u jedinců užívajících léky snižující cukr (inzulín, některé tablety) se může projevit až 24 hodin po tréninku.
  2. Za normálních okolností může mít na starosti hypoglykémii stres z tréninku nebo nevhodný druh cvičení, což se děje konkrétně původně po tréninku.
  3. Adrenalinové sporty jsou nevhodné pro diabetiky-zejména pro klienty s takzvaným labilním diabetes mellitus (obrovské rozdíly v hladině cukru).
  4. Pro klienty, kteří mají glykémii před cvičením vyšší než 14 mmol/ l a mají ketonová těla v moči, je cvičení nevhodné. Pokud ketonová těla nejsou přítomna, je nezbytný včasný pohled na kontrolu glukózy. Navíc je nezbytná velmi časná a také pozdní kontrola po cvičení. Adekvátní náhrada tekutin je otázkou školení.
  5. S glykémií uvedenou pod 5,5 mmol / l u jedinců užívajících hypoglykemické léky se doporučuje nejprve doplnit sacharidy před cvičením až do zvýšení glykémie.
  6. U diabetiků s retinopatií (účast očních cév) je posilování nebo anaerobní zátěž zcela nevhodná.
  7. Sledování glykémie pomocí glukometru před, během a také po tréninku je určitě zásadní pro získání informací o vlivu určité fyzické tun na vypořádání diabetik otázky.
  8. Diabetik musí vždy přinést léčbu, nebo nezdravé jídlo, s ním v případě, že vytváří hypoglykémii nebo příznaky. Jako příklad jsou vhodné ovoce i tyčinky s vyšším obsahem sacharidů.

, pokud máte cukrovku 1.. pozor, protože existuje větší riziko hypoglykémie. Nikdy Nesportujte na prázdném bříšku! Vyberte si spíše vytrvalostní a houževnatost cvičení.