Aktivní diabetik | Jak předcházet diabetu

0
Rate this post

U řady členů rodiny se diabetes mellitus objevuje v každé generaci, zvyšuje se počet členů rodiny s diabetes mellitus a onemocnění se objevuje i v progresivně mladším věku. Lidé se ve většině případů vzdávají nemoci v pocitu, že ji měli v rodinných příslušnících, stejně jako ji očekávali. Realita je taková, že genetika existuje. V” diabetických ” rodinách je pravděpodobnost onemocnění větší.

Je možné odložit šanci nebo snížit vznik cukrovky?

Jejich funkci hrají stravovací návyky i způsob života domácnosti. Svátky a různé další slavnostní oslavy zůstávají v mnoha domácnostech v ukazateli všech druhů dobrot-slaných i nádherných. Babičky vaří “pravdivě” – připravují zeleninu v podobě dušeného zelí na kachní nebo vepřovou pečeni, marinované okurky na řízek nebo smažený květák. Stravovací chování předávají babičky svým malým holčičkám, a tyto dovednosti vaření jsou předávány jejich rodinným příslušníkům.

Synové, nicméně, hlásají maminčinu kuchyni před svými partnery tak dlouho, dokud snacha objeví oblíbené speciality od své tchyně. Proto taktovkou vynikající kuchařka je dána z generace na generaci, mladí lidé jsou první baculatá a později s nadváhou, v dospělosti jsou obézní a mají také sklon k diabetes mellitus. Současně se dříve evidentní aktivita snižuje, téměř všude, kde řídíme auto, u vás doma výtahem, a také investujeme stále více času do počítačového systému. Supermarkety dodávají nové položky, které jsou sladší a tlustší. Občerstvení rychlého občerstvení přichází stále více a více, a to bude konzumovat právě hodil salát zde?

Proto roste rodina diabetiků, roste rozmanitost rakovin a zvyšuje se počet jedinců se srdečními a také cévními chorobami.

Možností je změnit způsob života a celou rodinu, sestávat z cvičení, sledovat váhu a začít vařit chutné, nicméně podle zásad správné výživy. Tímto způsobem lze zabránit nebezpečí diabetes mellitus nebo alespoň odložit.

1. Pohyb!

Sportovní aktivita a pohybová aktivita jsou opravdu zásadní součástí i pro osoby s handicapem. Pro ně je konkrétně nezbytné vybrat vhodné cvičení. U obou druhů diabetu (diabetes mellitus 1. diabetes mellitus typu 2. Typ), fyzická aktivita je vhodná a také doporučená. Nicméně ne všichni pacienti vědí, jaký druh a jakou sílu sportovního úkolu si vybrat.

Cukrovka 2. druh je definován snížením úrovně citlivosti tkání na inzulín, to znamená tvrdým vstupem glukózy (cukru) přímo do buněk, kde dochází k jeho příjmu. Proto je cvičení jednou z hlavních alternativ pro zlepšení této úrovně citlivosti, to znamená vrátit zpět schopnost glukózy projít přímo do buněk. Nedostatečný pohyb způsobuje snížení úrovně citlivosti inzulínových receptorů o třetinu až padesát procent. Delší kontinuální pohybové zatížení střední intenzity však zvyšuje tuto citlivost až o padesát procent.

Neexistuje prakticky žádný požadavek omezit cvičení, stejně jako osoba mladšího věku s diagnózou diabetických problémů 1. typ může být také špičkový sportovec. Ve skutečnosti pro muže po 50. rok s diabetes mellitus 2. optimální druh pohybu je rutinní chůze. Rozhodně se doporučuje poradit se s lékařem a potenciálně podstoupit kardiovaskulární test.

2. Podívejte se, co konzumujete!

Můžeme tvrdit, že diabetes mellitus 2. druh nadměrné hmotnosti jsou spojené nádoby. Většina diabetiků tohoto typu má nadváhu, stejně jako naopak, většina obézních má diabetes mellitus 2. zadejte nebo spěchejte k ní. Dříve byl tento druh diabetických problémů označován jako “senilní diabetes”, ale ve skutečnosti to už dávno přestalo být situací. K onemocnění dochází často po čtyřiceti letech, největší výskyt zůstává v rozmezí 55-65 let. Počáteční stadium tohoto onemocnění může být prodlouženo i o několik let snížením hmotnosti a léčbou perorálními antidiabetiky (léky prováděné ústy).

V minulosti byla dieta jedinou léčebnou metodou pro diabetické problémy. Dokonce i dnes, kdy existuje pokročilý spolehlivý přístup k terapii, dietní opatření významně ovlivňují výsledky obnovy. Nejedná se však o dietní režim v pravém slova smyslu, v zásadě jde o řízený dietní režim. To znamená kontrolovaný, přibližně stejný přísun sacharidů i energie v jednotlivých jídlech.

3. Nezapomeňte na preventivní zkoušky!

Vyhýbání se je důležitou součástí zdravotní péče. I když se opravdu cítíte zdravě a vyváženě, neměli byste zapomenout na preventivní vyšetření, která mohou odhalit hlavní stavy ve fázi, kdy jsou léčitelná.

Podívejte se, na jaké zcela bezplatné preventivní zkoušky máte kvalifikaci-klikněte zde.

4. Metoda každý den příznivě!

Osoba s diabetem může žít dlouhý i úplný život. Podmínkou ale je, že provede všechny potřebné postupy.

To je, spolu s vhodným cvičení a účinně zvolené dietní plán, jedno je třeba vzít na vědomí, pravidelná kontrola-up s lékařem, stejně jako přesně dodržovat terapie režim pro diabetes. Kromě toho nezapomeňte na pomoc rodiny a přátel a také pochopte, že i přes diabetické problémy si můžete užívat života.